Virusinfektion

Nu är vi hemma igen från närakuten... ingen halsfluss och troligtvis ingen körtelfeber (eftersom halsmandlarna såg okej ut). Men sjuksköterskan sa att Liv troligtvis har någon virusinfektion som inte vill försvinna... typ influsensa eller nåt... vanliga virusinfektioner kan ju normalt sett vara kvar i 5-7 dagar, så hon rådde mig att vara hemma några dagar till med henne. Tills hon är heeelt frisk igen, piggare och helt utan feber..!
 
Det hade jag nog varit ändå, men skönt att veta att hon inte är smittsam och att hon inte håller på dö... uppskattas ju från jobbet att jag är borta i 1½ vecka... NOT!...  men vad ska man göra liksom?
Har ju inte så mycket val...





Kommentarer
Postat av: Lina

inte ditt fel att du har sjuka barn....

2011-10-02 @ 22:27:57
Postat av: Sofie

Kom ihåg mitt resonemang, tänk om Liv smittar nån på sin skola och alla deras föräldrar måste vara hemma flera veckor, då är de ju många arbetsplatser som blir drabbade!

2011-10-03 @ 21:13:00
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0