Idag är allt hemligt

Hej hej bloggen!

Idag ska jag på ett möte... ett hemligt möte än så länge, men jag kan säga så mycket som att det möjligen grundlägger min framtida karriär som rik(are) & smart(are). ;)

Liv mår lite bättre idag. Hon har "bara" lätt feber... hostan är förjävlig men hon överlever nog denna pärs så det blir nog jobb efter helgen!

Sen i em/kväll får jag finfrämmande av en person som också är hemlig. :) Kan vara tomten... kan vara någon annan också... men kan bara säga att jag ser fram emot det! ^^  

Idag är allt hemligt med andra ord!


Kommentarer
Postat av: lina

:D

2011-10-06 @ 10:29:01
Postat av: Sofie

<3

2011-10-11 @ 13:10:02
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0