I need a hug

Usch... nu mår jag riktigt dåligt. Kom från ingenstans... ont i halsen, nyser, ont i axlarna, trött som faaan och helt deppad. Har redan sovit en stund och känner att jag nog skulle kunna sova hela dagen... vill typ tröstäta och gå och dö i ett hörn. Gömma mig under en sten... och komma ut nästa sommar igen.
Tror den här dagen är en jag-börjar-bli-sjuk-samtidigt-som-jag-har-höst-depression-och-typ-pms-eller-nåt dag.

Pricken över i:et är att jag 1) inte har någon jävla tröstmat hemma 2) har en sjuk dotter i soffan som ligger och skriker att hon har ont men inte vart och 3) en understimulerad (frisk) & speedad son som springer runt och jäklas för att få uppmärksamhet av två sjuka och oerhört osugna familjemedlemmar... som inte ger honom den uppmärksamheten som han behöver.




Idag önskar jag att någon kom och tog hand om MIG! *snyft*




Kommentarer
Postat av: Sofie

Man borde införa vård av vuxen mamma som behöver kramar. VAMSbK

2011-10-03 @ 21:16:00
URL: http://sofiiiz.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0