Hälsocentralen

Idag så var vi till affären och tänkte att jag likagärna kunde svira förbi Hälsocentralen och kolla där om de kunde skriva ett sjukintyg till Liv. Så jag fick prata med en sköterska som bokade en läkartid tills imorrn kl. 10.
Hon tog tempen där och då var den 38,2 grader... det är ju bra att hennes feber dokumenteras. Annars så är det ju lätt att anta att jag hittar på och har münchhausen by proxy... eftersom hon oftast är rätt pigg på fm och sen efter kl. 12 kraschar och då är det ju ingen som "ser".

Kanske är jag en paranoid och överreaktiv mamma?

Ska be läkaren ta sänka och allt annat som de inte gjort än (av någon konstig jävla anledning) imorrn och hoppas såklart på att få ett svar på vad som är fel på mitt sjuka barn.
Jag blir iallafall hemma veckan ut... 2 v "semester" är rätt skönt men jävligt långtråkigt också...

Blir som sagt inget bullbak idag, men hittade ett skitgott recept i en Allers tidning i väntrummet på Hälsocentralen (blir dock inte glutenfritt) som jag ska baka imorrn!





Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

2011-10-04 @ 18:03:47
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Madelene

- Stackars Lilltjejen! Tänker på er <3 Saknar dig!

De måste ju ge henne penicillin eller liknande, såhär kan en inte ha det!

Btw, jag gillar stajlen på din blogg :D



Puss & Kram

2011-10-04 @ 23:34:01
URL: http://baronessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0