Det var ett tag sen...

...jag bloggade nu.

Jag har ju börjat jobba igen nu och då krymper ju min tid, mitt liv, min energi så jag
orkar & hinner knappt med någonting alls.
Jag ska verkligen fundera på min livssituation
nu och överväga att jobba mindre... barnen mår inte bra av att dels vara på förskola
och fritids så mycket och dels inte ha en zombie till mamma.
Om några år när barnen blir större och inte vill vara med mig så kan jag jobba arslet
av mig om jag vill, men nu behöver barnen mig... punkt.
Jag fick iallafall höra senast idag av en mamma att jag är SKITBRA! Så jag bär det med
mig nu... jag är bra. Jag är skitbra helt enkelt! Att jobba med barn och ungdomar är
det jag ska göra.

Har ju hänt massa kul också... en till soppåse har försvunnit (!) och jag har lärt mig
två nya "begrepp": karate-ombud & elev-området (som Liv tydligen är med i). ;)

Sen så har jag blitt paxad av Mollgan. :) Supermysig låtsaskompis det där... så himla
snäll & fin
& massa annat som jag inte ens kan prata om utan att jag blir helt pirrig
i hela kroppen. Tänker till och med tillägna Mollgan en låt. Han kanske inte läser bloggar
men shit the same... :) Here it goes.



Och en annan skit bra låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0